Testimonials

 Prijzen

Vivianne 

Ik had vaak last van mijn rug en kwam daarom ook regelmatig bij mijn fysiotherapeut. Op de website van mijn fysiotherapeut stond een stuk over pilates en de voordelen daarvan met een link naar de website van Purebody. Ik besloot mij aan te melden voor een proefles.

[read more=”Lees meer” less=”Lees minder”]

Dit is mij zo goed bevallen dat ik mij heb opgegeven voor 2 trainingen per week. Mijn rugklachten werden minder en mijn houding verbeterde.

Ik werk 40 uur per week en heb voornamelijk een zittend beroep. Hierdoor ontstaan gemakkelijk rugklachten wanneer een verkeerde houding wordt aangenomen. Sinds ik pilates lessen volg merk ik dat ik beter achter mijn bureau zit en het bijna geen rugklachten meer veroorzaakt. Ik voel het dan ook meteen aan mijn rug wanneer ik een les oversla. Op woensdagmiddag volg ik direct uit mijn werk een pilates les. Het is een fijne manier om te ontspannen na een drukke werkdag en mijn energie weer terug te vinden.

Naast het volgen van pilates lessen loop ik ook 3 à 4 keer in de week hard. Ik merk dat pilates een goede invloed heeft op mijn loopprestaties. Het helpt mij om sneller te worden. Bij hardlopen heb je veel baat bij een sterk bekkengebied waardoor je het lopen beter kan volhouden en een goede eindsprint kan trekken. Daarnaast helpt het om blessures te voorkomen. Bij de pilates lessen wordt veel aandacht geschonken aan het versterken van het bekkengebied.

Inmiddels volg ik al ruim een jaar pilates lessen en ben ik erg vooruit gegaan sinds dat ik ben begonnen. Het fijne aan de lessen bij Purebody is dat naarmate je beter wordt de lessen ook naar een hoger niveau getild worden. De oefeningen worden steeds uitdagender. Het geeft een goed gevoel wanneer je een oefening, die eerst onmogelijk leek, opeens goed kan uitvoeren. Ik ga daarom ook nog steeds met plezier naar de trainingen.

De pilates lessen bij Purebody vinden plaats in kleine groepen. Hierdoor is er veel persoonlijke aandacht. Het wordt dan ook direct opgemerkt wanneer je een oefening verkeerd uitvoert. Ik denk dat iedereen baat kan hebben bij pilates en zou de lessen dan ook aan iedereen aan willen raden.”

Ik besloot mij aan te melden voor een proefles. Dit is mij zo goed bevallen dat ik mij heb opgegeven voor 2 trainingen per week. Mijn rugklachten werden minder en mijn houding verbeterde.

Ik werk 40 uur per week en heb voornamelijk een zittend beroep. Hierdoor ontstaan gemakkelijk rugklachten wanneer een verkeerde houding wordt aangenomen. Sinds ik pilates lessen volg merk ik dat ik beter achter mijn bureau zit en het bijna geen rugklachten meer veroorzaakt. Ik voel het dan ook meteen aan mijn rug wanneer ik een les oversla. Op woensdagmiddag volg ik direct uit mijn werk een pilates les. Het is een fijne manier om te ontspannen na een drukke werkdag en mijn energie weer terug te vinden.

Naast het volgen van pilates lessen loop ik ook 3 à 4 keer in de week hard. Ik merk dat pilates een goede invloed heeft op mijn loopprestaties. Het helpt mij om sneller te worden. Bij hardlopen heb je veel baat bij een sterk bekkengebied waardoor je het lopen beter kan volhouden en een goede eindsprint kan trekken. Daarnaast helpt het om blessures te voorkomen. Bij de pilates lessen wordt veel aandacht geschonken aan het versterken van het bekkengebied.

Inmiddels volg ik al ruim een jaar pilates lessen en ben ik erg vooruit gegaan sinds dat ik ben begonnen. Het fijne aan de lessen bij Purebody is dat naarmate je beter wordt de lessen ook naar een hoger niveau getild worden. De oefeningen worden steeds uitdagender. Het geeft een goed gevoel wanneer je een oefening, die eerst onmogelijk leek, opeens goed kan uitvoeren. Ik ga daarom ook nog steeds met plezier naar de trainingen.

De pilates lessen bij Purebody vinden plaats in kleine groepen. Hierdoor is er veel persoonlijke aandacht. Het wordt dan ook direct opgemerkt wanneer je een oefening verkeerd uitvoert. Ik denk dat iedereen baat kan hebben bij pilates en zou de lessen dan ook aan iedereen aan willen raden.”

[/read]

Ruben

Ik heb gekozen voor pilates om vooral soepeler en sterker te worden in mijn rug en buikspieren. Pilates helpt mij o.a. bij het verbeteren en blessurevrij uitvoeren van andere sporten zoals mountainbiken, hardlopen en skiën. De instructeurs geven met veel enthousiasme en professionaliteit les in kleine groepen, zodat er veel aandacht is voor een correcte uitvoering van de oefeningen.

Marco 

Klassieke zanglessen; zij zijn de aanleiding voor mij om Pilates te gaan doen. Ik wilde graag beter zingen en voelde na enkele jaren steeds duidelijker dat mijn spierbeheersing achterliep bij wat ik wilde kunnen.
Nou ben ik van huis uit geen sporter.

[read more=”Lees meer” less=”Lees minder”]

Yoga vind ik vreselijk, van hardlopen krijg ik vaak blessures, zwemmen onprettig. Mijn zangcoach Manuela raadde me Pilates aan. Zij kent ene Alan Herman uit London, enhij coacht veel zangers. Ze zal met hem ook een boek gaan schrijven over specifieke Pilates oefeningen voor zangers.
Het zingen gaat stapje voor stapje beter. Pilates ook. Ik voel hoe de spieren rond de bekkenbodem verstevigen. Hoe oefeningen steeds ietsje makkelijker gaan. De concentratie beter. Ik wou alleen dat ik net als Pippi Langkous mezelf kon vermanen ook thuis te oefenen, maar misschien komt dat nog. Dat is tegelijk het grote voordeel van groepspilates :
gewoon lekker doen wat de juf zegt.

[/read]

Annemarie 

Drie jaar geleden ben ik bij Purebody aan Pilateslessen gaan deelnemen. In het begin flink last van spierpijn gehad maar dat ging gauw over. Het gevoel van lenigheid en toch meer kracht in m’n spieren nam heel gauw de overhand.

[read more=”Lees meer” less=”Lees minder”]

Wat ik ook fijn vind is dat je in korte tijd al echt resultaat merkt! Mijn rug- en buikspieren zijn flink versterkt en worden ook elke week getraind! De opbouw van de lessen is heel afwisselend, soms werken we met een “ring” of een kleine bal en andere keren weer zonder attributen. De moeilijkste oefening blijft voor mij de “teaser” maar als je die dan weer hebt gedaan is het ook een super goed gevoel! Door mijn enthousiaste verhalen is zelfs mijn moeder aan Pilates gaan deelnemen en ook zij zou het absoluut niet meer willen missen!

[/read]

Jacqueline 

Woensdagmiddag, het laatste uur van de dag van 14.50 tot 15.40 voor de klas. Niemand uit 3 HAVO die nog maar een beetje gemotiveerd is voor mijn les Frans. Ik kon me daar erg over opwinden. Sinds ik Pilates doe is dat niet meer zo.
[read more=”Lees meer” less=”Lees minder”]

De gedachte dat ik over een tijdje lekker op mijn matje mijn spieren lig op te rekken bezorgt mij een aangenaam relativeringsvermogen. Ik sta ontspannender voor de klas en geloof zelfs dat er zo nu en dan een leerling meedoet.

Een algemeen gevoel. Nooit geweten dat simpelweg diep inademen door de neus en vervolgens uitademen door de mond zo aangenaam en ontspannend kan zijn.

En dat het zo fijn voor de nekspieren is om je hoofd te buigen, kin op de borst, rechteroor op rechterschouder en vervolgens linkeroor op linkerschouder.

Na de les voel ik me meestal heel prettig en tevreden, alle spieren zijn in actie geweest en het biertje bij thuiskomst smaakt beter dan de andere dagen.

[/read]

11917756_157698674569877_1690518728_n